Saturday, July 17, 2010

lu orang tau beza bodo ngan baghal!!

sebenarnye tak banyak beza..cume bile gua cakap ini contoh..lu akan menidakkan perkara itu secara besar-besaran..gua bagi lu orang gambaran yang lebih jelas..

ader satu cust buat laporan sebab ader masalah dengan perkhidmatan talian beliau:

gua:camnie cik(perempuan tapi bodo+baghal),saye dah buat laporan sebelum ini..tapi hasil laporan mengatakan bayaran yang dikenakan ke atas akaun cik adalah sah kerana sistem kami telah dinaik taraf dengan bayaran perkhidmatan yang baru.dahulu bayaran bulanan sekarang telah ditukar kepada bayaran mingguan bermula minggu lepas..

cik(sibodo):apesal pulak camtu cik bukan saya dah bayar pada minggu lepas untuk pekhidmatan nie sepatotnye itu bayaran untuk sebulan..(sambil menyalak-nyalak keriangan)

gua:saya paham tapi sistem kami telah dinaik taraf macam yang saye terangkan sebelum ini(rujuk perbualan atas)..saye bagi cik satu CONTOH untuk gambaran yang lebih jelas.."kalau cik menyewa sebuah rumah dimana pade bulan terdahulu si tuan tanah menetapkan bayaran pada kadar bulanan,tetapi selepas beberape bulan,tuan rumah menukarakan bayaran bulanan kepada bayaran ikot jam bermula minggu ini"jadi cik selaku penyewa mestilah bayar sewa pada kadar ikot jam sebab ini adalah kadar baru..cik jelas ke??

cik(sibaghal):tapi saye tak pernah sewa rumah..

gua:itu contoh(sebab lu bodo macam tenggiling) untuk bagi gambaran yang lebih jelas cik tentang situasi bayaran yang dikenakan sekarang..

cik(bodo+baghal);saye tak jelas sebab saye tak pernah sewa rumah..

gua(nada menyirap);tak pelah cik(yang bebal)saye akan bayar ganti rugi bagi pihak kompeni..nanti saya akan buat penambahan nilai ya..

cik(bebal tanah):oke

gua(menyirap);terima kasih kerana menghubungi kami ye..sighhhhhh

nota-noktah:kompeni yang bodo,gua yang kene tanggung ganti rugi tapi gua tak kesah sangat sebab pelanggan yang macam nie memang susah lu nak bawak bincang sebab dalam kepale dia ader sampah dan tak boleh nak bezakan yang mane yang benar dan yang mane yang ilusi..rugi betol sape-sape kapel dengan awek yang lagi bodo dari tenggiling udara macam nie..

sekian!!

2 comments:

hafiz-Taichou said...

haha. kemak punye awek. huh!

akuxbiadab said...

hahaha..nie bebal macam keldai beb..hamlau..