Tuesday, March 15, 2011

selfish

bukan jual ikan beb..nie adalah mementingkan diri sendiri..maksod dia..

sebentar tadi..gua singgah dekat uptown damansara untuk menyelsaikan bayaran untuk insuran aurora gua..
lepas dah setel..gua pon masok dalam aurora nak blah dari tempat yang sangat kelam kabut dan berkelibut berkenaan..sedang gua mengahantar pesanan ringkas kepada beberapa pihak berkenaan...

gua terdengar satu bunyik hentaman yang agak keras..gua pon berpaling mengusya-usya keliling(maksod gua usya kiri kanan bukan usya keling..bodo lu)huh..gua terperasan ader satu mamat melayu naik motor dah bersepah tengah jalan dilanggar oleh satu trak besar(hilux kalo tak silap)..gua pon keluar balik dari kenderaan gua dan nyala rokok sebatang...

yang pukemaknya..si pemandu trak..ader satu lahanat berbangsa bukan bangsa gua..warne ala-ala macam putih macam udang kene bakar sket(harap lu orang paham) dengan selamaba menurunkan tingkap dan sound2 mamat moto tu..gua terkesima sket..memang lahanat cibai and babillah kau nie..dahlah suke makan babi pastu mamat tu dahlah bersepah tepi trak lu..lu boley pulak bukak tingkap nak maki dia sebab dia tak usya kiri kanan..apekejadah siaa..bukan lu nak tolong pon..li sub nak menegakkan yang lu jalan betol,mamat tu yang salah..blom sempat gua nak pegi sane dengan selamber plak lu masok gear blah dari situ...

eh memang sial ar bangse lu nie..tak bertamadun dah langgar orang boley pulak maki lagi si mangse pastu chow..panas gua..naseb baik lu lincah kalo lu dekat sebelah gua atau kawan-kawan gua yang kene..mau lu naik kerusi roda jer siaa sepanjang hayat lu pastu..langgar orang pon dah tak jadi ape...babi punye bangse kapir..cibai kuat makan babi dan makanan haram..hati pon hitam memang sial...gua harap lu kene langgar pakai backhoe jer pasnie pastu mamat tu buat bodo and chow...

nota-noktah:lu memang naseb baik jauh dari gua dan mamat tu pon takde pape..silap haribulan gua yang kene camtu..lu tengok ape jadi kat lu..bangse haramjadah..fuck u!!

No comments: