Monday, March 14, 2011

magic button

~button nie xde kat opis gua(gua xtipo..tipu dosa~

demn..gua rase dah lame gua tak mencarut or mencaci maki dan semakin lame gua peratikan tingkah-laku musibat-musibat ini semakin menjadi dewasa ini..hahahah..dan dah sampai masanye akan ku carutkan jahanam-jahanam ini..

entri no 3092:
magic button..butang ajaib ala-ala macam tikar pandan terbang sket rupa dia..heh dewase ini..gua peratikan semakin banyak musibat-musibat yang berfikiran singkat,lemah akal dan mungkin jumud barangkali..gua pon kurang periksa sama ader gua semakin bijak..atau manusia yang semakin bebal dan hamlau cam tanah(uhuk2 tersedak orang bebal)ahahaha..

macam biaselah kan gua...keje dekat sebuah talian khidmat pelanggan macam yang lu orang tahu atau pon lu orang tak tahu..ape gua kesah lantak lu orang lah..hehe..semakin gua peratikan semakin banyak pekerja diambil..malahan berpuluh-puluh dan berpeluh jubur nak mengajar diorang semua nie tapi itu cerita lain..ape yang gua nak bagi tau,selaku manusia yang normal+waras+dan dalam pertimbangan serta bukan keldai..gua nak lu orang tau..bahawasanye:


dekat tempat kerja takde bende yang dipanggil "magic button",butang ajaib mahupon mat sentol dan untukpengetahuan lu orang yang bahalol nie,bile lu orang menghadapi kesukaran sebagai contoh: kamu gagal menghantar sistem pesanan ringkas ataupon sms mahupon gagal untuk membuat sambuangan talian ketika menghubungi kawan kamu, ataupon gagal membuat sambungan jalur lebar secara tiba-tiba..lu pon hubungi talian khidmat pelanggan..
takde satu butang or button pon yang gua boley tekan supaya lu punye masalah jadi oke seperti takde ape2 berlaku dan kite boley teruskan hidop bahagia selama-lamenye..gua ulang ye bodo button tu takde..lu makilah macam nak pecah pon takkan ader punye masalah lu orang setel macam tu jer... sape yang buat tu maki hamun sume hanye menambah amarah lu+amarah gua dan dosa lu yang tak semayang tu pon bertambah-tambah lagi dan menjadi kelayakan lu orang untuk menghuni neraka kelas pertama akan cepat menjadi kenyataan..so manusia sekalian yang boley berpikir..cubelah berpikir sikit tuhan bagi lu orang otak bukan suruh lu jadi bahalol or isi taik dalam kepale tu..otak tu guna untuk berpikir cam orang normal..

~keyboard gua pon xmcm nie~

care berfikir yang kbkk..gua bagi contoh talipon rumah or public phone bukan pubic ea..itu bende lain..balik sini balik cerita senang talipon yang ader kaber or wayar(talipon susah alih) pon kadang-kadang ader masalah tak boley nak kol kluar dan contoh jalur lebar yang pakai kabel macam streamyx(internet tak boley alih sebab pakai kabel) pon kadang-kadang slow,tak boley nak buat sambungan..inikan pulak talipon mudah-alih(henpon dahlah china model),jalur lebar(berokband)..lu tangok mane ader kabel,mane ader ape sambung2 kat mende alah tu..sume pakai rangkaian or gelombang..lu orang nmpak ke gelombang,hantu pon lu tak boley nampak,lu lagi nak menyalak-nyalak kat gua..


so pikirlah bende nie sume manusia yang buat mestilah ader kelemahan..mane ader bende sempurna melainkan tuhan yang buat..dari lu maki gua baik lu pegi semayang..kaki pon dah masok kubur sebelah tu kang dok galak-galak menyalak dah mati baru tau tak sempat nak mengucap..hisshh keji siaaa lu orang..hemar;)


~hadiah gua..fuck u~

nota-noktah:gua makin awesome dan pelanggan masih lagi duduk di kepale takuk..ahahah

No comments: