Sunday, January 11, 2009

sambutan hari jadi ibu


nota harijadi:sambutan hari jadi ibu aku yang sederhana tetapi meriah kerana anaknya pulang dari medan perang secara surprise untuk menyambut harijadinya tanpa di duga dan sambutan berakhri apabila aku membawa ibu dan bapa aku untuk membuat therapi ikan(alah terapi yang kite celup kaki dalam akuarium pastu ikan makan kulit kaki kite yang rosak atau pon makan cagoo dan kudis buta kalo kaki korang teruklah macam kaki lok yang buruk umpama tiang jamban tapi kalo kaki kau buruk mesti bayaran mahal akan dikenakan,dem...termencarut plakk)...dua gambar di bawah adalah watak seorang budak kecil yang dijaga ibu dan merupakan watak yang menceriakan keadaan tetapi budak itu belum pandai mencarut(aku ajar dier cakap taik tapi dier hanya mampu cakap aik for the beginning)...

nota-noktah:pakcik president dan isteri bagaimana bila mahu menjadikan aku sebagai pakcik kepada anaak kamu ke kamu berdua goyang dengan ajaaran yang akan diberikan...kemak

4 comments:

Papacostas said...

lu pon menggunakan "carutan" jugak?! ces.. ini xleh jadi.. gua mesti lebih mencarut daripada lu.. hehe..

akuxbiadab said...

gua mcm dah lame tukar jer...ke gua tiru lu???kemak

penulis.tidak.bernama said...

gua plak masih suci daripada sebarang cacian, makian, carutan atau seumpamanya yang boleh menyebabkan OBAMA meletakkan jawatan!

nota-noktah:gua tak rasa surprise di atas kepulangan lu..ngeh..

akuxbiadab said...

hohoh...gua memang ar luaran musnah tapi gua bapak baiknya kemak...opsss