Monday, January 12, 2009

Kenderaan mesra alam tapi bukan vegetarian...

aku sebenarnya tengah melihat-lihat web mengenai kenderaan yang green ataupon environtmental friendlylah kononnya...bagi orang macam aku dah tentulah kenderaan teruk sedemikian tidak menarik minat aku kerana kenderaan berkenaan selalunya slow dan huduh maklumlah green(wtf)...tetapi kenderaan di bawah memang amat menarik minat aku dan aku kategorikannya sebagai kenderaan green yang hebat tetapi tidak vegetarian malahan najis mughallazah...hahahhahaha...tetapi yang menarik muke driver dengan rupe kenderaan same...hahahahhaha...enjoy...

nota-noktah:aku ader satu soalan apakah hukum memandu kenderaan berkenaan...yaa pandu bukan makan...kalo makan aku pon tau kemak...

3 comments:

Budak Panjang said...

lu kne tgk kenderaan tu diperbuat dari ape..

penulis.tidak.bernama said...

kemak apa! nih hukumnya gantung diri la! Sapa2 naek benda nih, baek pegi baring kt rel ketapi..biar badan korang putus dua!

Banyak kenderaan, jenis mcm nih ke nak tunggang!

nota-noktah:kepada encik Bob, untuk motor, kata kerja beliao adalah tunggang, bukan pandu...muahahah

akuxbiadab said...

hohooho

budak jahat...
~tulah yang aku xpasti rase daging..hahahha

simisteri
~awesome dow kenderaan nie pakcik misteri...
nota-noktah:moto ke kenderaan itu...aku tidak pasti so pandu suda...