Tuesday, April 10, 2012

telok panglima garang

yeap seram bukan..opss silap name tempat sebenarnye..ehhehe
gua nak stori sket sebab gua kene turun tempat nie esok..

gua:bro esok wa kene gi telok panglima garang dow..
bro:yeke??
gua:yerlah der dgn abg lu(merujuk bos gua yg dumul itu)..ahahha
bro: nnti bile lu sampai sane lu jumpe satu pakcik misai tebal muke keras..lu tanye dia, encik nie
panglima yang garang ke??
panglima: yelah,siapa lagi yang palig garang kalau bukan hamba,tuan hamba yang musibat
hendak ke mane,muke menyemak saje disini??
gua: owh,kami nak ke telok..
panglima: Kalo begitu nnti masok simpang ke kiri..
gua: okelah kalo macam tu panglima yang garang..
bro: maknenye lu da sampailah dekat telok panglima yang garang bile jumpe panglima tu..
gua: haha betol jugak tu dan boley pegi minum lepas tu.ahahhahaha
bro: bile lu dekat kedai minum nnti tanye makcik tu nie telok panglima garam ke?
makcik kedai: garanglah apelah lu nie sambil hantar air tea o ais kiteorang..
bro: apesal air nie masin..
makcik kedai: yang tu garam..
gua: ahahahhahhaha..lu memang osem bro bab merapu..
gua dan bro: ahahahhahahahhah sampai suda...












*bitch please*



nota-noktah:telok panglima garang bukan garam..hahahahhahah

No comments: