Wednesday, June 16, 2010

sakit

tangan gua amat sakit pada ketika ini..
gua pon kurang pasti kenapa yang beria-ia dia nak sakit kebelakangan nie..
menurut pengamatan gua mungkin juga ia sakit sebab gau banyak menggunakan tangan gua untuk melakukan "tugasan berat" mungkin..
tapi bagi gua kesakitan itu hanyalah satu bende yang memang dirasai oleh insan bergelar manusia..
sakit juga selalunya datang dan pergi..
gua juga yakin yang satu hari nanti kesakitan ini akan pergi..
so ape tunggu lagi tahan suda sakit yang tak seberape nie..
nanti lame-lame bile gua dah adapt dia dah jadi sedap..
huh..mampos..

sila layan lagu sakit di bawah..nie jer sakit yang ader..
Download:
FLVMP43GP


nota-noktah:there are price u have to pay when u r stubborn and ignoring the advice..
Download:
FLVMP43GP

No comments: