Thursday, July 23, 2009

cuti yang hambar dan tak berape hambar di penghujung cuti...

arinie macam biase gua off day datang lagi...

cuti bermula dengan permulaan yang agak okey dimana gua bersarapan dengan seorang gadis nun jauh di nilai...
kemudian makan tengahari di restoran paklang ngan member2 gua...

selepas makan dan dicampur dengan keaadaan yang hampir pecah,gua pon pecahlah untuk lbey kurang 3jam...
terus rase bosan hidop gua seperti mane off day yang dulu2 juga...

tetapi keadaan berubah apabila gua keluar kembali pade malam hari dengan tujuan untuk mencuba amp dan subwoofer yang mungkin akan disumbat ke dalam babygurl gua...


patutke gua sarung 2 mende nie

dimana dengan lari dari tujuan asal gua telah dibawa oleh ofismate gua untuk melihat sendiri the darkside of Kuala Lumpur...



gua telah dibawa melawat kelab-kelab malam yang ternyata sangatlah bersepah di kuala lumpur...

kemudian perjalanan diteruskan kerumah-rumah pelacuran dan lorong-lorong belakang...


rupenye KL itu adalah free country di waktu malam..hahahaa...


maybe selepas ini gua akan kerap menghabiskan mase di ibukota malaysia dengan segala macam nikmat dunia berkenaan...hehehehehe


nota-noktah:C ya in next off day...until that moment enjoy ur life okay!!!and lastly FUCKED U...hahahhahaha

No comments: