Sunday, March 29, 2009

earth hour...

semalam hari celebration ntok earth hour...kamu-kamu semua suppot tak...huh memang teruklah kamu-kamu yang tak support nie,kamu tengok mcm aku walaupon aku bekerja,aku masih sambut earth hour dengan memadamkan lampu kat floor ofis aku hanya lampu di kawasan manager dan cahaya dari pc saje dibiarkan menyala...tapi aku ade satu bro aku yang tak celebrate malahan aku menghantar mms kepada dua2 talipon beliau,beliau trus padam dan memaki aku...sori bro for the mms...hahahhaha...kamu tau aku antar mms ape???aku bagi mms ini. hahahhahahahahhaha,abg tu kem salam...
kalo kamu tak percaya aku sertakan gambar sebagai bukti...huh!!

nota-noktah:cool bukan ofis aku dan sebab earth hour meraba aku buat keja dalam gelap celaka(nasib baik aku tak teraba bende-bende lain yang tak sepatutnya)hahahhahaha....

12 comments:

aRrEs™ said...

same siak ngn gua..
gua hanya biarkan lampu dr monitor pc jer yg menyala..
selama 3 jam...

penulis.tidak.bernama said...

hahaha...gua matikan lampu kt rumah pastu gua melencong kt Giant...hahaha..gua terselamat daripada kegelapan...

akuxbiadab said...

arres...
~lain dow...org celebrate earth hour sejam jer...lagi satu aku celebrate earth hour ade org byr gaji...hahahha

simisteri
~adus apesal lu tak matikan lampu giant tu boley curik....hahahah

aRrEs™ said...

ade member gua citer ade org kt tgh federal highway die siap tutup enjin keta lg siak...

bodo ker ape mamat tue?

akuxbiadab said...

arres
~dier tutup enjin ke lampu...
enjin kete mmmg ar bertutup...penutup tu namenye hood apesal enjin kete lu xde tutup ke???hahhaha

aRrEs™ said...

amende lu siak?
switch off engine la gua maksudkan...

yg lu nk paksa gua berbahasa asing nie nape?

akuxbiadab said...

arres
~laa swith off engine...ckp lah matikan enjin kereta...nie tutup enjin,enjin mmg ar bertutup pkai hood...lu nie kemak ar...hahahha

vidadarisakura said...

aku lupa aku sapot ka nda malam tu.

haha

akuxbiadab said...

ko mmg ar vi...
bende cmtu pon ko lupe...ko nie sengal air ar...

- said...

semangat gile...caya laaa ;p

- said...

haih....ciskek!! bongek je mms tu....wat takot org je...nakal ekk ;p

akuxbiadab said...

mee chee
~aku mmg ar kate patriotik...hahahh
~abg hendra tu bukan kacak ke,ke ko nak aku antar mms tu kat ko di mlm earth hour...hahahaha