Sunday, March 22, 2009

bosan=hasilnya

aku pelik ar apesal bile sampai kat umah ngadap blog aku jadi buntu...taktau nak mencarut ape...siak ar mcm nie,tak ley blah aku...buntu siak...takpelah aku bagi kamu semua satu gambar ulat bulu yang aku baru upload dari internet...ulat BULU gergasi ataupon name saintifiknya anuskomulonimbus...hahahahhaha

hahahhaha...amcm hebat tak...dia boley berdiri...huh..nie sume anak yang tak mengenang budi...mak bapak suh blaja dier jadi ulat bulu...huahuahauhuahuahau...

nota-noktah: selamat beramal...

7 comments:

Budak Panjang said...

peh kimak siak lu! macam haram!

Shahrul Tanaka said...

pergh terbaik siak!

akuxbiadab said...

budak panjang
~awesome siak...bapak hebat binatang tu...hahah

shahrul azry
~tau xpe,tempe xnak,taik lebih sket...hahahah

sharamli said...

tensi0n stdy k0t..tu yg wt cmni...

benda tu bersntuhan ngn bdn 0rg yg kt bwh x?cm plik gk..

akuxbiadab said...

sharamli
~mintak maaf aku tidak pasti dgn posisi "bende" tu sbb aku takde disitu...hahahah

vidadarisakura said...

ni macam siak doh!



haha!

akuxbiadab said...

hebat ar vi lagipon bende nie vegetarian...hahaha...
sia xmakan bdak comel,tapi ko dia makan kot...hahah