Wednesday, January 14, 2009

AWESOMEEEEEEEEE 250 BHP...

kamu-kamu di luar sane mesti pernah dengarkan mengenai perkara-perkara yang legend atau dalam bahasa melayu adalah legenda iaitu sesuatu yang menjadi sebutan di kalangan umat manusia...tapi pernahkah kamu berjumpa dengan legend atau pon menaiki sebuah legend???tentu sekali tidak kerana kebanyakan jenis orang-orang macam kamu mestilah mempunyai pemikiran yang tipikal dan teruk serta pemikiran yang eksekutif dan mungkin juga korporat dan keparat kebanyakannya,mungkin...okay aku uji pemikiran kamu-kamu yang teruk dan tipikal di luar sane kalo aku cakap pernah naik tak kereta yang hebat+legend=awesome???keta model ape keluar di benak kamu yang jumud itu...jangan buat-buat tak tahu dan bodo-bodo macam ayam sesungguhnya orang macam kamu-kamu mestilah akan terbayangkan kereta-kereta seperti BMW,Mercedes dan Jaguar tapi bagi golongan yang terasa agak-agak mantap dan kononnya bercitarasa mewah mesti RX8 dan 350z akan berkumandang di benak bodo kamu itu tetapi itu semua tidak penting,dalam ramai-ramai antara kamu sekalian ade tak kamu yang terpikir mengenai sebuah nissan silvia,skyline R34,nissan GTR,toyota supra,rx7 dan mungkin juga RXZ...mestilah jumlahnya sangat sedikit kerana kamu-kamu semua berpemikiran mainstream teruk dan kebanyakan yang lain pula hadir dari golongan MLM(multi level marketing @ mari tipu kaum sendiri) yang rata-rata kereta impian golongan ini ialah sebuah BMW cerita lain,mamposlah kamu-kamu yang macam nie kerana hari nie aku nak cerita pasal jentera AWESOME milik seorang kawan aku...yaa aku tekankan lagi 400kali AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...tak percayaa mari datang sendiri tengok,belek,belai,jilat dan lancap(shit pengotor)...jentera AWESOME nie ialah sebuah Nissan Silvia S15 spec R yang membawa BHP 250 tanpa perlu menukar atau memodified ape-ape,yaa beli dan mengentan di highway...huahauhauhauhau...hebatkan jentera buatan jepun nie...jahat+smart+nipis+powerful tambah lah ape-ape lagi yang kamu semua rasekan sesuai...ia bukanlah sebuah kereta yang menjadi idaman gadis-gadis biasa tapi idaman bitch...hahahha(tapi aku percaya pemilik kereta ini tidak sekeji si pali aka siamang)hahahhaha...di entri ini juga aku sebenarnya nak mengucapkan berjuta terima kaseh kepada encik owner living legend kerana membawa aku makan angin dengan jentera hebat beliau pegi mengentan di sungai ramal dan terima kasih juga kerana memberikan aku peluang untuk memandu sebuah living legend yang awesome nie dan membenarkan aku memandu sehingga ke gear 6 yang mantap..awesome siak...perjalanan malam itu juga sungguh menarik kerana beliau mampu menggerakkan sebuah jentera kejahatan dari kelajuan 0---->170km/h dibawah 10s berbanding sebelum ini...yaa bukan setakat blowoff sentiasa berbunyi malahan meter pon sentiasa diatas 120km/h tetapi aku merasa seperti baru 40km/h...hahahahhaha...sebelum aku lupe aku nak ucapkan time kaseh juga kepada pakcik deris(kalo aku xsilap) yang berjaya menyetelkan masalah dengan pegawai jpj di melaka bagi mombeleykan sebuah living legend memiliki pendaftaran yang sangat legend dan sesungguhnya pengorbanan dan kepayahan si pemilik,pakcik idris,encik jpj dan encik reza sangat berbaloi dan berhasil kerana lihat sahajalah ape hasilnya sebuah living legend yang berasal dari negara jepun yang sudah semestinya pembelian berkenaan tidak menyumbang sebarang hasil kepada peperangan dan pembunuhan manusia bukan seperti bende-bende lain yang aku petik diatas kerana benda bodo diatas datang dari europe dan kalo kamu dah terbeli baik pegi bakar sebelum berdosa besar...lagi satu kehebatan kereta ini adalah kerana ia mampu untuk mengubah persepsi manusia daripada menganggap ini adalah kereta biasa tetapi setelah melihatnya akan mengiktiraf ia sebagai LEGEND tapi sayang gambar blom ader nnti kalo dah ader aku post ar kemak dekat post office kat sg ramal tu untuk kamu semua tengok??!!! ...hahahhahahha...cukuplah aku rase tentang living legend ini...c u in next time bastet muzzletoff to all humus and fucking goim....

nota-noktah:kawan-kawan dan lawan-lawan kalo kamu ade lubang nak keje di bahaagian carigali roger-rogerlah aku...aku pon nak pakai living legend beb...doakan aku ar sebelum aku mencapai umur 24 macam encik owner legend aku dah bley angkat Skyline R34 V-specii NUR tapi sempat kot kate umur aku baru nak masok 16...ade 8 taun lagi...huahauuauauahauh

2 comments:

penulis.tidak.bernama said...

mana gambar lu tgh membonceng legend tuh???gua nak tgk!!

kasi rakam itu meter la...baru gempak...! ada beran ka?

lu baru umor 16 taon, toksah berangan nak beli keta mcm tuh..lain la gua, gua akan cuba memajak myVi gua utk gua angkat keta yg lebih awesome!!!

muahahahaha...up la gambar bro...gua nak tgk!

akuxbiadab said...

okay-oakay malam nie gua up...kalo member gua dah amek ar siap gambar gua tgh koyak plastik seat lagi gua bagi...hahahhaha
~16taun boley kumpul duit lagi,sampai 18 nnti dah boley amek lesen and amek kete trus mcm lu dah tua...hahahhaha