Satu daripada bende yang ak handle hari2,melayan kerana orang bodo yang memang bodo dah bodo serta kemak,anjing busuk dan basted.....
ak :******** careline ********** sedia membantu???
cust bodo :saye nak activekan GPRS(dlm loghat srwk,sabah,kltn,trg dan indon)...
ak :baiklah encik/pak/cik saya akan bantu.Saya sahkan no yg encik hubungi saye dahulu
01********....bole saye tau name cik yg bercakap di talian???
Cust bodo:Name saye KEMAK...
ak :Baiklah encik KEMAK,encik KEMAK gune talipon model hape???
Cust bodo: N88325iblutooth
ak :haaa...model ape tu???(sambil termanggu dan berase pelik serta jelik dan jijik)hahah
Cust bodo:nie china model(sambil nada bangga dan riak+bodo taik sket)
ak :untuk telefon model china settingnye perlu dibuat secara manual
Cust bodo:ish apesal plak mcm tu encik,aritu kawan saye bole jer buat secara sms
dgn nada marah+degil dan dah stat nak melawan)...
ak :Encik kemak,telepon model china nie mmg kene buat secara manual settnye,sbb
kompeni yang buat telepon nie,diorang xbuat laman web ntok sett tepon(dah stat
PANAS)
Cust bodo:ok ar buat jer ar bla,bla...smpai abes
ak :TERIMA KASEH kerana menghubungi C****M..
Ape moral of the story dari petikan diatas:
1.Cust provider tersebut kan ke bodoh
2.Telepon model china tu bodoh jugak
3.Apesal diorg nie suke antar gambar blue ikot MMS...lagi bodoh
4.kesimpulan nye cust yang nak activekan GPRS,MMS,WAP sume bodo...
P/S:kenapalah ak bodo sangat keje cni,tgk ak pon dah makin bodoh dan semakin kurang hajar...tp keje cni best,environtment keje best...ok ar nak pg isap rokok jap;p
No comments:
Post a Comment